Levering en retour

Levertijd & Verzendkosten

Wij leveren de bestelling zo spoedig mogelijk af bij u. Bestellingen die op werkdagen vóór 12 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • € 5,95 voor bestellingen onder de € 50,-
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-
  • Gratis voor bestellingen die worden afgehaald bij E-Fit Meise

Levering verloopt via pakketbezorging van diverse pakketdiensten. Over het algemeen zal de aflevering de 2 werkdagen later volgen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Retourbeleid

Bedenktijd/retour

U heeft het recht uw niet bederfbare bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en terug te zenden. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de E-Fit Meise zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan E-Fit Meise geretourneerd worden tijdens de openingsuren. 

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@efitmeise.be. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product in nieuwstaat ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking beschadigd zijn dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen of integraal weigeren. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@efitmeise.be. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het oude en het omgeruilde product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

  • Tel: + 32 2 523 09 85
  • Mail: info@efitmeise.be
  • De handelsnaam van ons bedrijf is: E-Fit Meise
  • Onze domeinnaam is www.efitmeise.be
  • Ons vestigingsadres: Oude Vilvoordsebaan 21, Meise, Belgium
  • BTW: BE 0458 606 496

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. 

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@efitmeise.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling of zijn de rechtbanken bevoegd conform de algemene voorwaarden. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.